Stanowisko pracy:
Opiekun klienta detalicznego (w naszej Ambasadzie na ulicy Chlebnickiej w Gdańsku ) oraz klienta biznesowego (B2B).
Tryb pracy: dwuzmianowy
Jakie są obowiązki?
– obsługa gości,
– prowadzenie degustacji oraz szkoleń,
– przyjmowanie dostaw,
– obsługa programu CRM/kasowego,
– uczestnictwo w targach i festiwalach,
– dbanie o porządek w lokalu,
– współtworzenie materiałów na media społecznościowe.
Dodatkowo:
– kontakt z klientem B2B,
– wysyłanie ofert i przyjmowanie zamówień,
– aktualizacja baz danych klientów.
Co oferujemy?
– umowa o pracę,
– pensję na poziomie 4100 netto miesięcznie,
a ponadto:
– pracowniczy program emerytalny,
– ubezpieczenie na życie,
Po okresie próbnym
– system prowizji od sprzedaży B2B
– karta żywieniowa o wartości 450 PLN miesięcznie (do wykorzystania w sklepach spożywczych i gastronomii).
Kogo szukamy?
– osoby chętnej do działania, zdyscyplinowanej oraz umiejącej pracować w zespole,
– osoby energicznej, lubiącej inicjować zdarzenia i mającej pomysł na ich realizację,
– cenimy osoby z doświadczeniem i z chęcią z niego skorzystamy, jednak ważne są również dla nas otwarta głowa oraz chęć nauki.
Jakie mamy wymagania?
– język angielski w stopniu komunikatywnym,
– prawo jazdy kategorii B,
– rzetelność oraz punktualność,
– znajomość branży alkoholi,
– swoboda w poruszaniu się w mediach społecznościowych,
– obsługa komputera.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą rodzinną funkcjonującą od 30 lat. Gospodarujemy na ok. 1000 ha gruntów. Specjalizujemy się przede wszystkim w uprawie ziemniaków do przemysłu spożywczego. Prowadzimy również jedną z niewielu prężnie działających gorzelni rolniczych w Polsce. Produkujemy także własne wódki i okowity wykorzystując surowce z własnego gospodarstwa.
W przypadku zainteresowania, zapraszamy do składania CV!
na adres lukasz@podolewielkie.pl
W razie pytań poprosimy o kontakt telefoniczny : 730 850 066 lub zapraszamy na Chlebnicką 37/38
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Zgłoszenia przyjmujemy do 20 lutego 2024.